20110818.jpg
20110818.jpg (from 熊子 くまこ)

星期二晚上有人跟我要了劈腿男的相片,

結果在FB看了目前的對方之後,連我都傻眼了!

哇~才短短2個月而已,憔悴真多啊!
還有那位只穿著情趣內衣的小三,
升格為正宮太太的模樣,
再去鏡子前看看現在的我自己,
嗯.....我真的覺得,對於現在的我滿意極了!哈哈!
即使素顏不上妝,我都覺得我很漂亮!XD
唉呦~這樣說會不會被人罵啊?kekeke....
總之,我真的很滿意現在的我自己。
那位小三升格為正宮的太太,感謝你的大愛呦!
讓我感受到現在的我自己,多麼的有價值!
那位陳先生,就請你帶回家好好享用吧!XD

Tuesday night I was with a cheating man photos
Results FACEBOOK looked after each other now, even I was shocked!
Wow - it was just 2 months, he haggard all!

There who was wearing only sexy lingerie in the third,
Being upgraded to house his wife's appearance,
Now go to the mirror to see myself,
Ah ..... I really think that, for now I am greatly satisfied! Haha!

 Even without makeup, makeup, and I feel I am beautiful! XD
Aiyou ~ say will be scolded ah? kekeke ....
In short, I am really satisfied with myself now.
Upgraded to primary three who are house wife, thank you for your love Yo!
I feel myself now, very valuable!
Mr. Chen, you take home Enjoy! XD


arrow
arrow
    文章標籤
    小三 劈腿男
    全站熱搜

    熊子 くまこ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()